‘’OMDAT ONTWIKKELING VAN ONSCHATBARE WAARDE IS’’
Trainingen voor tandartspraktijken: website en online marketing
Wanneer je door ons een website hebt laten maken, ben je gegarandeerd van een optimaal vindbare en goed-functionerende site. En hoewel hier dus de basis van een goedwerkende website gelegd is, is het goed om te weten dat een website een dynamisch iets is. De website zal geüpdatet moeten worden, er zal informatie aangepast worden of de openingstijden wijzigen. Deze werkzaamheden neemt Actum Dental graag op zich, maar in veel gevallen is het ook prettig zelf de website te kunnen onderhouden en aan te passen.
Actum Dental biedt speciaal voor praktijkeigenaren, praktijkmanagers en baliemedewerkers de cursus ‘werken met mijn website’ aan. Tijdens deze één-op-één trainingsdag leren wij jullie zelf nieuwsberichten/blogs op de website te plaatsen, afbeeldingen aan te passen, teamleden toe te voegen, openingstijden te wijzigen en nog veel meer. Gedurende de trainingsdag is er tevens aandacht voor het versturen van nieuwsbrieven en het opzetten van eenvoudige campagnes middels Google Ads. Ook leren wij je de statistieken van de website te lezen en te interpreteren. Zo kunnen jullie deze zaken intern oppakken en hierdoor kosten besparen.
Trainingen voor tandartspraktijken: patiëntvriendelijkheid
Als praktijkhouder investeer je veel in de communicatie naar patiënten. Je hebt een goedlopende website, er worden informatieve nieuwsbrieven verstuurd en ook de communicatie rondom afspraken is op orde. Minstens even belangrijk is de communicatie van de medewerkers richting patiënten. De behandelingen kunnen nog zo goed zijn: als de communicatieve vaardigheden van de medewerkers voor verbetering vatbaar zijn, kan dit alsnog tot ontevreden patiënten en slechte reviews leiden.
In onze patiëntvriendelijkheidstraining gaan wij een volle dag aan de slag met jullie medewerkers. Aan de hand van rollenspellen en voorbeelden uit de praktijk, leert het team op de correcte wijze om te gaan met situaties waarin de juiste communicatie van doorslaggevend belang kan zijn. Denk hierbij aan het omgaan met (soms onterechte) klachten van patiënten, agressieve benaderingen of het brengen van slecht nieuws. In veel situaties kunnen een juiste toon en houding van medewerkers een totaal andere draai aan de uitkomst van het gesprek geven.
De training richt zich op het nemen van controle in moeilijke situaties, patiëntvriendelijk denken en oplossingsgericht handelen.
Trainingen voor tandartspraktijken
Actum Dental organiseert deze trainingen voor tandartspraktijken in overleg met de praktijkeigenaar en/of praktijkmanager. Wij streven hierin naar een uniek en op jullie behoeften afgestemd programma.
Wij nemen graag de tijd om jullie praktijk, medewerkers en patiënten goed te leren kennen. Neem vrijblijvend contact met ons op om een afspraak te maken.
Ook kunnen we jullie helpen met onderstaande diensten
Websites
Een goede website is optimaal vindbaar, gebruiksvriendelijk en procesondersteunend
Alles over websitesIdentiteit
Actum Dental zet uw gewenste beeld en uitstraling van de praktijk om in een krachtige identiteit.
Alles over identiteitCommunicatie & PR
Actum Dental realiseert relevante publicaties over jullie praktijk
Alles over communicatie & PR